23 April 2015

sinopsis yes! aku terima kau




 SINOPSIS YES! AKU TERIMA KAU


FARSHAH IRDIANA EVA adalah seorang model yang dikenali ramai, tapi sayangnya perangainya tidak secantik tuan empunya badan. Dia sangat mencintai seorang lelaki yang bernama AZHIM tetapi lelaki tersebut telah pergi meninggalkan dirinya. Dia mengambil keputusan untuk pulang ke Malaysia dan  mencari punca kematian orang yang sangat dicintainya itu.


DANIEL HAFIY seorang ceo yang sangat terkenal di dalam dunia perniagaan kerana pencapaiannya di usia muda. Dia langsung tidak terfikir untuk menikahi seorang model untuk menjadi teman hidupnya apatah lagi jika wanita tersebut boleh dilabelkan ‘gedik’. Seorang wanita yang langsung tiada ciri-ciri yang diingininya.


 “buat apa I nak cari orang lain kalau you sorang dah cukup sempurna untuk I” –Daniel Hafiy


Apabila seorang yang kuat menyakat berkahwin dengan seorang wanita yang kuat sentap, apakah kesudahannya?

Dalam diam Farshah tertarik dengan sikap Daniel yang di rasakan selalu menghiasi hari-harinya. Dulu sikapnya yang kuat berbelanja, sombong dan tidak mengendahkan orang lain tiba-tiba saja berubah kerana Daniel.


“you nak apa?” –Daniel Hafiy
“nak hati you boleh?” –Farshah Irdiana Eva


Pada masa yang sama banyak kejadian yang berlaku pada Farshah, dirinya tiba-tiba saja difitnah. Daniel pergi meninggalkan Farshah walaupun dia sudah melutut dan meminta maaf pada Daniel, bagi Daniel dia tidak mahu lagi melihat Farshah yang curang pada dirinya. Keluarganya juga turut meninggalkan Farshah, dia bingung!


Selama Daniel menjauhkan dirinya darinya dia selalu melihat Daniel bersama seorang wanita, hatinya sakit!
Apa yang terjadi pada Azhim sebenarnya? Kenapa Daniel mahu menikahi Farshah? Siapa pula yang membuat fitnah pada dirinya sehinggakan dia dibuang oleh keluarganya dan Daniel? Siapa wanita yang sentiasa berkepit dengan Daniel? Dapatkan jawapan dengan membaca YES! AKU TERIMA KAU



-sorry sangat sebab saya lama mendiamkan diri sebelum ni
-saya sibuk tapi sekarang saya dah free yeah
-doakan manuskrip saya ni di terima ye awak-awak semua
-TQ

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana menjadi followers